Gjetjet e anketës së realizuar nga IDRA Research & Consulting, me mbështetjen e Administratës Tatimore Suedeze (prill–maj 2025), konfirmojnë përmirësim të ndjeshëm në treguesit kryesorë të performancës së Administratës Tatimore. Ky përmirësim është reflektuar në rritjen e besimit të bizneseve ndaj tatimeve dhe në rënien e perceptimit negativ për nivelet e korrupsionit.
Mes të tjerash studimi tregon se është rritur ndërveprimi i tatimpaguesve me kanalet zyrtare të komunikimit të AT dhe bizneset që kanë pasur kontakt të drejtpërdrejtë kanë ngelur të kënaqur. Është rritur gjithashtu numri i të informuarve/ ndërgjegjësuarve sa i takon DIVA.
Konkretisht:
Ky studim nxjerr gjithashtu në pah progresin e bërë nga Administrata Tatimore, falë reformave të ndërmarra, që kanë për qëllim përmirësimin e cilësisë së shërbimeve tatimore, të komunikimit publik, të forcimit të besimit të qytetarëve dhe bizneseve ndaj AT dhe përmirësimin e klimës së biznesit.